utmanad!

Kom på att jag för ett tag sen blev utmanad av Johanna Lewandowski!

Varje ”spelare” börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

Bloggarna som blivit utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

◊ Jag är helt gaalet mörkrädd! Typ sådär man var när man var liten och trodde att det fans monster i garderoben och under sängen. Skulle därför ALDRIG kunna sova ensam med garderobsdörren öppen, yscha!

◊ Och när vi ändå är inne på saker jag är rädd för kan jag ju passa på att säga att jag är rädd för fåglar också. Vet inte hur många gånger jag skämt ut Annie och mig på stan! Skriker så fort de jäklarna kommer för nära :) 

◊ Av alla vuxna människor är det mamma jag ser upp mest till, fast är ganska mycket "pappas flicka" också.  

◊ Hatar att vara ensam! Och om jag någon gång skulle vara ensam hemma sitter jag och pratar i telefon.

◊ Kan inte prata om känslor utan att börja stor tjuta. Om någon frågar hur jag mår och jag känner mig lite nere så börjar jag gråta till 100 %. Detta kan vara liiite jobbigt för folk i min närhet. Förlåt för det!

◊ Har extrem ålderskomplex! Har ingen aning om vad det kommer ifrån egentligen men har haft det sen jag gick i 5:an typ. Rädd för att bli gammal, hängig och ful! Tur att det finns silikon (; Men tror också att jag är rädd för att inte hinna med alla saker jag vill göra innan jag blir gammal.

xoxo

/Julia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0