bakterier

Åhåja, fick inte mycket gjort av det jag skulle göra. Men vafasen, finns inget bättre än att skjuta upp saker! Ska lägga mig i ett inte så välförtjänt bad och lyssna på musik ett tag. Då kanske man får lite motivation.
Viktor kom en sväng nyss, kanske det var det som gjorde att det inte blev allt för mycket gjort? haha. Love<3

Och jag saknar min lilla mamma, jätte mycket..! Hon har fått feber och ont i huvudet, så läkarna ska kolla så det inte har blivit några bakterier eller liknande. Håller tummarna! <3
xoxo
/Julia

Kommentarer
Postat av: V

som om det vore mitt fel! ;P du gjorde inte så mycket när jag kom heller.. =)

2010-03-09 @ 11:18:49
Postat av: Julia

nae, vi hade bättre saker för oss :)

2010-03-09 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0