Update

Okej, måste säga att det har blivit en sjukt dålig vana att inte  uppdatera..! Eller så kanske jag bara prioriterar andra saker som; midsommar, Viktor och det sjukt fina vädret lite mer ;)

Och så i morgon läggs en sak till på listan; Jobb..! Upp kl 05:15 och sen jäklar ska jag tjäna pengar!
Midsommar har varit kanoners med massa kul folk! Fredag blev det vallen med Viktor, Simone och MJ med flera :) Grill och annat först såklart! Lyckad kväll iaf :)

Lördagen tillbringades i Borgholm med Viktor, och som ni säkert förstår, massa andra! After beachen och sen häng i stan tycker jag är mysigt :) Men tydligen var det inte lika mycket folk som det brukar vara, jag hade kul iaf!

xoxo
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0