Sommar

Har varit allt annat än aktiv de senaste veckorna.. Och jag får be så hemskt mycket om ursäkt till dem som faktiskt har fortsatt kolla bloggen trots detta dåliga uppdaterande :)

Lite snabb genomgång av min sommar hittlills;

√3 veckors jobb (vilket ni såklart redan visste)

√Massa Viktor

√Kattvakt vilket betyder att jag förtillfället bor nere i Jakobsgränd och där har ni också anledningen till att jag inte har skrivit något på sistone. Finns nämligen inget internet i lägenheten!
Nu har jag i alla fall lärt mig att tvätta (y)! Fram tills dess att tvättmaskinen lixom gick lite sönder typ..

√I helgen var jag och Fia i Göteborg för att kolla på pink och shoppa. Mycket mycket trevligt :) Kom också på världens bästa idé; ÖPNNA EN PIZZERIA I STAN. För det har de fan inga! haha

Inte så mycket annat kul vad jag kan komma på, mest ta det lugnt och umgås med folk jag tycker om :)

xoxo
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0