småshopping =)

Vilken avsluting på kvällen det blev igår! Slog halvt ihjäl mig. Hör att min telefon ringer inne på Annies rum och springer för att svara och slår i armen i väggen så jag trodde den skulle flyga av! haha. När jag väl svarar och lägger mig i sängen kommer hundskrället och hoppar upp och puttar ner mig på golvet! haha. Jag trodde jag skulle dö av skratt xd

Idag blev det Kalmar med Annie en sväng för att hon skulle hämta sin ring. Skulle inte handla något, men vem försöker jag lura lix?! mohaha. Blev ett linne, en korsett, en tunika, tre par öronhängen och några ringar =) Så nu ska Julia knäcka kortet så hon inte kan handla på ett tag! Eller så gör jag helt enkelt så att jag ger kortet till Annie (;
 

xoxo
/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0