mysiga jordgubbar!

Skulle göra fruktsallad med massa jordgubbar och annat gott, men när jag såg det här var jag inte lika sugen längre! USCHA
Färska jordgubbar, muuuuums

Kom hem från skolan och tänkte att jag skulle vara lite duktig och börja plugga på engelskagrammatiken vi har prov på i morgon. Men när jag slår upp boken inser jag att jag inte ens har gjort de uppgifterna! Well done bitch!
Men får väl trösta mig med att Anders tyckte att Linas, Oscars och min redovisning idag var
"Riktigt bra, det här var riktigt bra hörrni!"
Och det är stora ord för att komma från den mannen! haha
xoxo
/Julia

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi var så duktiga så! :)

2010-02-02 @ 20:00:14
Postat av: Julia

uuuuuyeah, han måste varit galet stolt över sina elever alltså!

2010-02-02 @ 20:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0