Ayia Napa på höstlovet?

Jahapp, då har man varit med datorn på IT-avdelningen för andra gången den här terminen. Vilket betyder att jag trodde att den skulle funka när jag kom hem, men gör den det?! NEEEEEEEEJ! hu så trött jag blir asså -.-'
+ att jag är feting arg för att vi missar vår älskade sovmorgon, äckliga bruket som ska komma och snacka eller något :S

Hyffsad dag om jag får säga så, följde med schtekfia hem en sväng för att planera cypernresan jöh! Lätt att det blir Ayia Napa på höstlovet. Måste bara hitta billiga flygbiljetter först, vilket dock inte blir det lättaste.
Efter det blev det hem och laga mat, soppa i skolan är ju ingen hitt lixom.
Kvällen blir förhoppnings vis lugn med varmt bad och fruktsallad, det gillar jag! (:

xoxo
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0