vill ha helg NU


Hellu!
Jag som har blivit mästare på att försova sig eller?! Vaknade klockan åtta!! Blev lite små stressigt, men prick 8:30 klev jag in på finfina mönsterås gymnasiet (:
Chill dag i skolan, typ två timmars rast (y) Matten däremot sög röv så lycka till på provet på måndag Julia! + att turism är nog den mest onödiga kurs som någonsin funnits, men det är bara att bita ihop.
Efter skolan blev det klippa sig, det behövdes! Så nu är jag typ flintskallig känns det som! Men som tur är växer det väl ut så småning om. Så nu ska jag tvinga Annie färga mitt hår i helgen för jag tänker inte vara pissgul i huvudet längre! (:
Ikväll blir det åka ner och kolla lite handboll. Herrarna möter Kalmar så de kan nog behöva allt stöd dem kan få!
Fortfarande inte bestämt om det blir någon cypernresa, är sjukt velig! Men det är inte höstlov än, så man kanske kan hitta någon billig resa lite längre fram kanske? :) Gutt med gratis boende iaf.. (y)
xoxo
/Julia


Jag vill vara bruuuuun!


Kommentarer
Postat av: Rezzie

haha duktigt att du kommer tid trots att du vaknat så sent!! superwoman or what? Döda turismen? haha vf byter du inte?

2009-09-17 @ 17:53:35
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0