go dag (:

Chill dag idag, inte gjort något vettigt över huvudtaget typ :) Ett plus i kanten är att vi inte har någon matte, vilket betyder att det inte blev någon matteläxa (y) me liiike!
Efter skolan blev det fika med Simone, har saknat henne! Planerat lite inför fredag, det kommer bli fett! =) Efter fikan fick jag för mig att vara lite duktig så då gick jag en långpromenad med peppmusik, det är gutt :) Nu ska jag vara ännu mer duktig och plugga lite Svenska, yscha!

Min mamma är sjuk! ;
Jag: Tänk om jag skulle få massa äckliga prickar på magen!
Stefan: Det skulle väl inte göra något?
Mamma: Jo, hon träffar ju killar, det fattar du väl att det inte är så kul då!
Stefan: Hon kan väl ha kläderna på sig?
Mamma: Varför skulle hon ha det? 
 
HAHAHA, vad tror hon om mig lix?!

xoxo
/julia


Kommentarer
Postat av: themän

Hon vet nog!!

2009-09-29 @ 23:47:22
Postat av: shuliia

vad finns det att veta lix? xd

2009-09-30 @ 18:00:05
Postat av: höhö

Håller med morsan! :)

2009-10-14 @ 19:59:39
Postat av: shuliia!

haha, jag med då ;)

2009-10-14 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0