Annie helg!

Girls don't like boys, girls like cars and money - Good Charlotte
Lördag; Heldag på stan med Annie. Blev lite inhandlat, tro det eller ej^ rosa tröja, kortkort tröja, skinnkjol, lackleggins, bh, trosor, halsduk och sen en födelsedagspresent till lillebror (: Så nu har jag och Annie shoppingförbud tills på höstlovet! Men det tror jag inte riktigt på om jag ska vara ärlig. Sen vad som hände när vi väntade på bussen pratar vi inte ens om..!
På kvällen blev det lite modevisning, sjuuukt snyggt. Tighta lackleggins plus kort kort tröja, det gillade Annie så mycket att hon var tvungen att föreviga det hela med många finfina bilder!  
Tönthögen dissade oss för att spela blackjack i Kalmar, men dumpade av Chippe hos oss en sväng innan han skulle till Johanna (: Tur att jag och Annie kan roa oss själva (Y)


Bästa någonsin! <3


Kommentarer
Postat av: Annie

Hahah bra låtval julia ;)

Ne bussen kan gå och dö, vi sprang ju genom halva kalmar på två minuter typ ! du glömde det roligaste julia , din cykelkompis hahah ;)

<33

2009-09-20 @ 17:18:06
Postat av: shuliia

haha, det var just det vi inte skulle prata om pucko! ;) Jag vet, låtentexten stämmer fett bra ;D<33

2009-09-20 @ 18:16:37
Postat av: Anonym

asså är du allvarligt ? bästa som har hänt du byter person varje dag.

2009-09-20 @ 21:41:16
Postat av: shuliia

Nääj, annie har förstaplatsen och där kommer hon stanna (:

2009-09-21 @ 17:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0