Jag är elak!

Är tydligen inte så lättväckt som jag trodde xd haha. Ska höja volymen på mobilen kan jag lova! förlåt förlåt förlåt!
Riktigt kul kväll igår! Massa nytt och trevligt folk. Mycket spel och ännu mer skratt, tack Simone och Ellinor! :)
Innan blev det lite sight seeing i Nabben igen, det gillas (:
Toppendag med andra ord!
Idag blir det chill chill chill. Plugga lite matte kanske och sen blir det ner till sporthallen och kolla lite handboll! :)
Kom på att jag inte träffat Annie på hela helgen, saknar henne!

Kommentarer
Postat av: Annie

Saknar dig med, men idag ses vi ! :D haha

2009-10-11 @ 12:25:33
Postat av: Shuliia!

tur det ju! :D

2009-10-11 @ 14:18:53
URL: http://shuliia.blogg.se/
Postat av: sofia fakking kukfitta nilsson

duger inte jag eller....?

2009-10-11 @ 20:52:48
Postat av: shuliia!

klart du gör snuttepluttan!

2009-10-11 @ 21:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0