Häng hos Annie ( :

Got no boundaries and no limits. If there's excitement, put me in it 
If it's against the law, arrest me. If you can handle it, undress me
Give it 2 me - Madonna

Torsdag idag, vilket betyder att i morgon är det fredag!! Och det gillar jag (y)
Biffade sönder på gymmet idag, musklerna växer som ogräs asså! Sen blev det hem till Annie och tjocka sig lite :) jag tycker om henne mucho<3
Julia Andersson taggar helgen, den kommer bli najs har jag bestämt =)

Ge mig mitt löshår tillbaka!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

HallåHallå! :) vad ska du hitta på nu i helgen? :D

2009-10-02 @ 16:32:06
URL: http://haidis.se/
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-02 @ 21:30:28
Postat av: Leia

Om man ändå orkade träna.

2009-10-03 @ 14:45:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: shuliia

Jag vet, suger lite att träna faktiskt :( haha

2009-10-04 @ 13:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0