sprutan?!

Jahapp, då ska man antagligen ta den där jäkla sprutan nu då..! Mamma hade pratat med läkaren och eftersom jag dragit på mig varenda jäkla sjukdom det här året så vore det kanske smart att ta grissprutan iaf. Och jag som är typ mest rädd för sprutor i hela världen, YSCH.

Läskigt seg skoldag idag, kändes som den aldrig skulle ta slut! Efter blev det iaf Kalmar med mamma och lämna in min telefon som inte vill fungera, så nu blir det mormors mobil som gäller igen ;) Blev även lite shopping inne på Hansa. Men det var faktiskt inte särskilt mycket att ha där inne :S Stan är tusen gånger bättre! Tillslut blev det en rosa kofta och en svart kjol =)
FY FAN
xoxo
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0