Fredagen den 13

Julia måste skynda sig!
Hade planerat allt skit bra, skulle packa och fixa iordning allt idag på morgonen. Men tror ni att klockan ringer? Icke! Utan får ett sms tio i åtta och då är det bara att slänga på sig sminket och sticka till skolan. När vi väl slutar 14:15 skyndar jag mig som fan ut till cykeln för att komma hem, men så kommer jag på att jag har glömt cykelnyckeln hemma!! jahapp, så får jag springa bort till mamma på vattenpalatset så får hon skjutsa hem mig. Men klantig som hon är glömmer hon husnyckeln så vi inte kommer in!! Helt galet, och nu är jag fett stressad!bussen går 15:40 så nu ska jag packa det sista =)
xoxo
/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Like! Haha

2009-11-13 @ 17:28:10
Postat av: elin

Klockren dag? ;)

2009-11-15 @ 17:03:20
URL: http://parloronhange.blogspot.com/
Postat av: shuliia

Det kan man säga! snacka om fredagen den 13!

2009-11-15 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0