I'm back

I'm so deep into the shit I can taste the earth
Erik Hassle - Don't bring flowers after I'm dead

Precis hemma från gymmet, helt ok duktig är jag! Förutom att Calle höll på att skrämma livet ur mig och fick mig typ att trilla av bandet, så gick det riktigt bra (y) Elaka unge!
Nu ska jag vara ännu mer duktig, rensa ur min garderob. Kan behöva få plats med lite nytt (; Men först blir det duschen!
Mammsen och jag =) Tur jag har henne när Carljäveln är elak
"Va snäll mot henne Calle, det är jag som får trösta henne sen!"
xoxo
/julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att din pojkvän raggar på allt som rör sig. till och med fula tjejer, vilken kille asså! kan nog tänka mig många som skulle passa sig bättre =)

2009-12-08 @ 21:46:18
Postat av: Anonym

dig*

2009-12-08 @ 21:46:39
Postat av: Viktor

Om du vill säga något kan du säga det till mitt ansikte istället.



Det sista Julia behöver är någon som är anonym och snackar skit. Kom till mig istället om du vill något, idiot. Julia är en den enda personen jag bryr mig om, och jag tror knappast du kan ändra det med en anonym kommetar.

2009-12-10 @ 03:29:23
Postat av: Anonym

jag tror jag vet vilka muppar det är som skriver sådär ! bara för att dom själva inte kan få någon tjej för att dom är inavlade idioter som ligger med samma tjejer om å om igen inom handbollslaget. pinsamt.

2009-12-10 @ 09:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0